搜尋

2013-01-30

每天早上對著鏡子自我鼓勵的小女孩





每天向小朋友學習單純的快樂,期許每一天都美好。

I can be a shark.
(我能變作一隻鯊魚!)
Now, my whole house is great.
(我的家非常棒!)
I can do anything good.
(我能做好任何事!)
I like my school.
(我喜歡我的學校!)
I like my everything.
(我喜歡我的一切!)
I like my dad.
(我喜歡我的爹地!)
I like my cousins.
(我喜歡我的親戚!)
I like my aunt.
(我喜歡我的阿姨!)
I like my Allison(s).
(我喜歡我的艾利森!)
I like my mom.
(我喜歡我的媽咪!)
I like my sister.
(我喜歡我的姊妹!)
I like my dad.
(我喜歡我的爹地!)
I like my ...(?)
(我喜歡我的?)
I like my hair.
(我喜歡我的頭髮!)
I like my haircuts.
(我喜歡我的髮型!)
I like my star(?)
(我喜歡我的星星!)
I like my whole house.
(我喜歡我全家!)
I can do anything good.
(我能做好任何事!)


影片引用自:Youtube
Jessica's "Daily Affirmation"

^^V(譯)

沒有留言:

張貼留言

感恩您的光臨與分享。留言時請選擇下方「發表留言的身分」,選擇好後,再按「發佈」即可。感恩 ^_^